Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz marketing jellegű cookie-kat engedélyezhet, amivel elfogadja az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.
Lambdaszonda 5 vezetékes univerzális NTK rendszerű VW Csoport5 vezetékes lambdaszonda
A SAE 20W-XX, 15W-XX viszkozitás osztályba tartozó termékeket API Group I vagy Group II kategóriájú alapolajokból gyártják, a SAE 10W-XXáltalában Group III, míg a SAE 5W, SAE 0W fokozatok a jelenlegi technológiai színvonalon API Group III vagy Group
BME Dr. Szabó Mihály - Technikai fluidumok: Figyelem Ez itt a doksi tartalma kivonata Krlek kattints ide ha a dokumentum olvasban szeretnd megnzni adsbygoogle windowadsbygoogle push BME Kzlekedsmrnki Kar Mszaki kmia segdlet II ktet Technikai
Mert attól, hogy a dobozra vagy a prospektusba fel van írva egy viszkozitás osztály, az attól még a valóságban másképp viselkedik. Előszeretettel írják be a gyártók marketing okokból a magasabb viszkozitás osztályt amit az olaj csak alacsony hőmérsék
ELF EVOLUTION 900 SXR 5W-30 (5 L) Motorolaj, ELF EVOLUTION SXR 5W-30 szintetikus technológiával előállított, magas teljesítményszintű üzemanyagtakarékos motorolajTulajdonságai és előnyei: Korszerű benzin- (többszelepes, turbófeltöltésű) és dízelmotor
Az ide nem sorolható többi fogaskerekes hajtóműrendszer kenésére az ipari hajtóműolajokat, az ISO C jelű (ISO ) termékeket a nyitott áthajtóművekhez pedig a szóró-tapadó kenőanyagokat alkalmazzák. 1. táblázat Az API hajtóműolaj-osztályozás API osztál
A motorolajok viszkozitás szerinti SAE osztályozási rendszerét az alábbi táblázat mutatja: SHDP Dízel haszonjárművekhez, EURO 1-2 motorokhoz kifejlesztett olaj. Szintetikus alapolaj Laboratóriumi körülmények között szintetizálják.
SAE J 300 viszkozitás osztályok. Először nézzük a viszkozitás szerinti osztályozást: A SAE (Society of Automotive Engineers) egy szabványrendszer, amelyből lehet következtetni, hogy adott hőmérsékleten milyen a folyóssága, azaz a viszkozitása az olaj
A viszkozitás – más elnevezéssel a belső súrlódás – egy gáz, vagy folyadék belső ellenállásának mértéke a csúsztató feszültséggel szemben. A motorolajok esetében a viszkozitás jelentősen befolyásolja az olaj teljesítményét a különböző hőmérsékleten.